TARİH (DATE) :
TEKNİK SERVİS DESTEK HATTI (+90) 216 420 25 61 ssh@altherm.com.tr
Proje Adı:
İSTEĞİ YAPAN TEKNİK SORUMLU
Devreye Alınması İstenen Cihaz Seri Numarası
Devreye Alınması İstenen Ön Tarih Bilgisi
Şantiye Adresi
Fatura Adres Bilgileri
Vergi Dairesi/Vergi Numarası
ALTHERM Klima Hav. Isıtma Soğ. Sist. San. ve Tic. Ltd. Şti.
Adres Altherm Klima Havalandırma Isıtma Soğutma Sistemleri Sanayi ve Tİc.Ltd.Şti. İstanbul Tuzla Org.San.Blg. 11 cad. no:1 Tepeören Tuzla İstanbul
TEL: (+90) 216 420 25 61
Faks +90 (216) 420 25 62
Web www.altherm.com.tr
1.0 DEVREYE ALMA İSTEK FORMU EVET HAYIR Bu Cihaz Üzerinde Mevcut Değil
1.1 Kullanma Klavuzu elinize ulaşıp, tarafınızca incelendi mi?
1.2 Cihaza müdehale edecek SSH personeli için sahada gerekli İş Güvenlik Tedbirleri tarafınızca alındı mı?
1.3 Cihazın konulacağı zemin düz ve terazisinde olmalıdır, gerekli terazi kontrolü yapıldı mı? (Bakınız Kullanma Klavuzu Bölüm 5.1 Yerleşim ve Montaj)
1.4 Cihaz üzerinde yoğuşma drenaj gideri var ise drenaj hattı gerekli eğimde çekilip, Drenaj Sifon Montajı Yapılmışmıdır? (Drenaj Sifonu, cihaz ile birlikte montaj malzemeleri ambalajı içerisindedir.) (Bakınız Kullanma Klavuzu Bölüm 5.1 Yerleşim ve Montaj)
1.5 Elektrik besleme kablosu cihaz yanına kadar çekilip bağlantı yapılmaya hazır hale getirildi mi? (Uygun kablo kesiti için Bakınız kullanma Klavuzu Bölüm 6. Elektrik Dökümanları)
1.6 Elektrik besleme kablosu cihaz yanına kadar çekilip bağlantı yapılmaya hazır hale getirildi mi? (Uygun kablo kesiti için Bakınız kullanma Klavuzu Bölüm 6. Elektrik Dökümanları)
1.7 Sıcak ve/veya Soğuk Su 2 ve/veya 3 Yollu Motorlu Vana Gövde Montajları uygun şekilde yapıldı mı?
1.8 Sıcak ve/veya Soğuk su hattında basınçlı su mevcut mu?
1.9 Klima Santralinde Elektrikli Isıtıcı var ise; Elekrikli ısıtıcı gücüne uygun, elektrik besleme kablosu elekrikli ısıstıcı terminal kutusu yanına kadar çekilip bağlantı yapılmaya hazır hale getirildi mi?
1.10 Klima Santralinde Elektrikli Isıtıcı var ise; Elekrikli ısıtıcı gücüne uygun, elektrik besleme kablosu elekrikli ısıstıcı terminal kutusu yanına kadar çekilip bağlantı yapılmaya hazır hale getirildi mi?
1.11 Klima Santralinde Buharlı Nemlenirici var ise; Buharlı nemlendirici için, elektrik besleme kablosu nemlendirici ünitesi yanına kadar çekilip bağlantı yapılmaya hazır hale getirildi mi?
1.12 Buharlı nemlendirici için temiz su besleme hattı çekildi mi?
1.13 Petli ve Fıskıyeli Nemlendirme sistemi var ise; Temiz ve Drenaj Su hatları çekildi mi?
2.0 DX-Klima Santrali Devreye Alınacak ise; Öncelikle Yukarıdaki 1.1 - 1.13 maddeleri cevaplanmalı.
2.1 Klima Santrali Cihazınız DX serpantinli olup, VRF ve/veya harici bir Kondenser Ünitesi ile Kompakmı çalışmakta?
2.2 Yukarıdaki madde Evet olarak işartelendi ise; Dış Ünitenin besleme kablosu cihaz yanına kadar çekilip bağlantı yapılmaya hazır halde mi? (Uygun kablo kesiti için bakınız ilgili cihazın kullanma klavuzunda belirttiği şekile)
2.3 Dış Ünite İle Klima Santral ve/veya Kontrol panosu arasında ihtiyaç olan iletişim bağlantı kablosu uygun şekilde çekildi mi? (Uygun kablo kesiti için bakınız ilgili cihazın kullanma klavuzunda belirttiği şekile)
2.4 Dış Ünite ile Klima Santral üzerindeki DX Serpantin giriş çıkışları arasındaki emiş ve basma bakır boru hatları ve izolasyonu uygun şekilde ve ilgili cihazın yetkili servisince çekildi mi?
2.5 DX Freon Gaz hattına ilgili yetkili servisce, ihtiyaç oranında gaz basılıp sistem çalışmaya hazır hale getirildi mi?
3.0 Kapalı Havuz Nem Alma Klima Santrali Devreye Alınacak ise; Öncelikle Yukarıdaki 1.1 - 1.13 maddeleri cevaplanmalı.
3.1 Son Isıtıcı Sıcak Su Hattı çekildi mi? (Son ısıstıcının motorlu vana ve gövdesi cihaz içinde fabrikada montajlı olarak gönderilmiştir. Sadece Sıcak Su hattının çekilmesi yeterlidir.)
3.2 Kapalı Havuz alanı su ile dolumudur? (Cihazın Devreye Alınabilmesi için havuz hacminin min. %30 unun dolu olması, havuz suyunun da min. 25 C ye kadar ısıtılmış olması devreye alınma işleminin yapılması için şarttır.)
4.0 Genel olarak;
4.1 Devreye alınacak cihaz, BMS e (Bina Merkezi Yönetim Sistemine) bağlantısı yapılacak mı? (Klima Santral üniteleri, paket otomasyonlu ise, BMS e bağlantısı yapılıp yapılmayacağı önden SSH birimimize bildirilmesi ve de BMS ekibinin devreye alınma işlemi sırasında ALTHERM SSH birimine refakat etmesi saha yöneticisi tarafından sağlanması gereklidir.)
4.2 Binada bulunan ALTHERM Marka Cihazlar için yıllık süreli Bakım Sözleşmesi talebiniz olacak mı?
4.3 İlgili cihazlar için, fatura edilmek kaydı ile Yedek Filtre, V Kayış, Sifon, v.b. Sarf malzeme teklif isteğiniz ve talebiniz var mı?
4.4 Devreye alacak SSH ekibinin bilgilendirilmesi adına ek bir bilgi AÇIKLAMA nız var mı? Var ise aşağıdaki boş kutuya gerekli açıklamayı yazmanızı rica ederiz.
Ek Açıklamalar NOT: * Devreye alınabilme programının sağlıklı oluşabilmesi için bu formun ilgililerce dikkatli şekilde doldurulup, ALTHERM SSH (Satış Sonrası Hizmetler) birimine ulaştırılmasının sağlanması gereklidir.
* Bu formda belirtilen hususlar ile sahada mevcut durumda bir farklılık olup, ALTHERM SSH in ek maliyetlere katlanması söz konusu ise ek hizmet faturası düzenlenir. Formu dolduran yetkili kişi bu durumu önden kabul etmiş olur.
* Bu formun doldurulup ALTHERM SSH birimine ulaştığının teyidi formu doldurup gönderenin sorumluluğundadır.
Pdf'e aktar
ALTHERM, havalandırma sektöründe faaliyetlerine 2004 yılında başlamış, bugün İstanbul Tuzla Organize Sanayi Bölgesindeki(İTOSB) modern ve büyük tesisinde uluslararası standartlara uygun kalitede üretim yaparak faaliyetlerine daha güçlü şekilde devam etmektedir.
Sertifikalarımız
Telefon +90 216 420 25 61 Pbx
Faks +90 216 420 25 62
E-posta info@altherm.com.tr
©2024- Altherm | Klima Santrali | Isı Geri Kazanım Santrali | Yer Konvektörü | Tüm Hakları Saklıdır. TTR Bilişim